اخبار دریایی
شناورهای صیادی سهمیه سوخت دریافت می کنند
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 28 خرداد 1402
    
تعداد بازدید: 515
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1402/3/28
منبع : تین نیوز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان گفت: آمادگی داریم به همه شناورهای دارای مجوز، سهمیه سوخت مورد نیاز را تحویل دهیم و هم اکنون این سهمیه برقرار است.

احمد سالاری فر با بیان اینکه وظیفه ما خدمت به مردم و جامعه صیادی است، افزود: صیادان این استان از میزان بنزین و گازوئیل اختصاص یافته به آنان راضی بوده و تاکنون در دیدارهای مردمی و دیگر موقعیت ها، شکایت و گلایه ای در این زمینه نداشته اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سالاری فر بیان کرد: طی ماه های فروردین و اردیبهشت ماه امسال، ۳۵ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۴۲۴ لیتر گازوئیل به شناورهای صیادی استان داده شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان، میزان بنزین تحویل شده به قایق های صیادی سبک در همین مدت را حدود چهار میلیون و ۹۸۹ هزار لیتر اعلام و اضافه کرد: میزان بنزین تحویلی به هر فروند قایق با قدرت ۵۵ اسب بخار به طور میانگین ماهانه یکهزار و ۲۰۰ لیتر است.

به گفته سالاری فر، سهمیه گازوئیل شناورها نیز براساس یک فرمول مشخص که در آن شاخص هایی مانند قدرت موتور، میزان پیمایش و ظرفیت و مجوز صید با هماهنگی بنادر و دریانوردی و شیلات داده می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان یادآورشد: تعداد قایق های صیادی مجاز که در استان سهمیه بنزین می گیرند حدود یکهزار و ۴۰۰ فروند و تعداد شناورهایی که سهمیه گازوئیل می گیرند حدود سه هزار و ۳۰۰ فروند است.

سالاری فر خاطرنشان کرد: البته این آمار همیشه یکسان و بدون تغییر نیست و هر ماه تعدادی شناور مهمان از سایر نقاط کشور، بر اساس معرفی و تایید بنادر و دریانوردی در سامانه، سهمیه سوخت می گیرند و تعدادی هم ممکن است به دلیل تعمیرات و نداشتن پیمایش دریایی در یک مدت مشخص، سهمیه نداشته باشند.

 
از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Surprise!

_ya1za18pID5-NkrwogIsX51omQ5n2FIC7VAN09l-Ts"